Kik és miért ajánlják a Hírnévügynökséget?

Wolf Gábor

Wolf Gábor

kisvállalalati marketing szakértő

www.marketingcommando.hu

“Fülöp Zolinak döntő szerepe van abban, hogy a Marketing Commando piacvezetővé vált.

És hogy máig több publicitást kapunk mint bármelyik konkurensünk. De ami még fontosabb, hogy Zoli segített nekünk egy hatalmas feladatban: szemléletváltást elérni a piacon. Szemléletváltást a vevők fejében, hogy fontosnak tartsák a marketinget. Szemléletváltást a médiánál, hogy a vállalkozó szó kezdjen végre a bűnöző szinonímájából egyre elfogadottabb, majd lassan szinte már szexis lenni.

Szemléletváltást a szakmában, hogy a kkv marketinget a kotleri marketing mellett elkezdjék elfogadni, sőt, ma már egyetemeken tanítani is.

Ezt a mesteri tervet Zoli szülte meg, és segített véghez vinni. És nem csak nekünk: sok-sok remek ügyfelünkkel dolgozik együtt és teszi elérhetővé a PR erejét kkv-számára, ami pedig pár éve még csak a multik kiváltsága volt. Ki merem jelenteni, hogy a legfontosabb partnerünk, akit jó szívvel ajánlok bármelyik jó vállalkozásnak, aki becsületesen szeretne növekedni.”

“286%-kal növekedett a feliratkozóim száma

Sosem foglalkoztam direktben a feliratkozóim számával, hiszen az én világom nem erről szól: a növekvő számok csak a jó marketing kellemes mellékhatásai. Lehet hallani mindenféle csodamódszerről, amivel visszafordítjuk a honlaplátogatókat, elkérjük az email címüket. De a kép bizonyítja, hogy a PR a legfontosabb eszköz, ami minden marketing előtt kell, hogy helyet kapjon.

Pr kampány hatása

Alig fél év alatt két PR kampánnyal 286%-kal növekedett a feliratkozóim száma úgy, hogy közben NEM foglalkoztam a számokkal. Csak azt tettem, amit Zoli mondott! Köszönöm!”

Vámos Robi

Vámos Robi

alapító, Táblácska.hu

www.tablacska.hu

Dr. Czinkóczky Béla

Dr. Czinkóczky Béla

az elrontott és speciális implantációs esetek szakértője, szájsebész, fogszakorvos

www.czinkoczky-fogbeultetes.hu

“Rendszeresen keresnek bennünket a különböző rádiók, TV-k, újságok

Akkor eszméltem rá a PR igazi lényegére, fontosságára, amikor Fülöp Zolit megismertem. Közös munkánk elején még nem voltam tisztában azzal, milyen valódi értéket jelenthet ez a terület egy cég, egy szakember, egy vállalkozás életében, ma pedig már el sem tudom képzelni, hogy enélkül sikeresek lehetnénk.

Sok-sok közös projekt eredményeképpen sikerült azokat a célokat elérni, amiket kitűztünk magunk elé, és ebben nagyon fontos része volt Zolinak. Az ő megérzései, ötletei, és hathatós közreműködése nélkül nem tartanánk ott, ahol jelenleg állunk.

Rendszeresen keresnek bennünket a különböző rádiók, TV-k, újságok, és valóban jól működik az a pozicionálás, amit Zolival közösen határoztunk meg. A valódi „szakértői” image kialakításához hosszú idő és kemény munka vezetett, de a befektetett energia megérte.”

“Zoliék segítsége felbecsülhetetlen volt az Ecommerce Expo szervezésében,

a PR feladatok és médiatámogatókkal való kapcsolattartás gondjainak szinte egészét levették a vállunkról. És tették mindezt úgy, hogy minden előzetes várakozást felülmúló médiaérdeklődés övezte az Expot!”

Zajdó Csaba

Zajdó Csaba

a WebShop Experts és ShopRenter.hu alapítója

www.webshopexperts.hu

Speiser Ferenc (fiai vállán)

Speiser Ferenc (fiai vállán)

gépész- és energiagazdálkodási szaküzemmérnök, a Videokontroll egyik alkotója

www.termenyszaritas.hu

“Jelentős orgánumok is felfigyeltek”

Három sajtóközleményből több mint 20 megjelenés született. Jelentős orgánumok is felfigyeltek Zoli által kiválasztott témákra, a többi mellett nagyon örültünk a HVG és a mezőgazdasági portálok érdeklődésének is. Itt hiánytalanul megtekinthetőek: http://www.termenyszaritas.hu/sajtomegjelenesek/

Egy évvel később:

A számos médiamegjelenés mellett az egyik média egy ötrészes szakmai cikksorozatot kért, amiért szerzői honoráriumot ajánlott fel 170 ezer forint értékben”

Ők a 2 órás pr konzultációt kérték

Mit gondolsz, a Te cégedet hogyan tudná megnövelni a pr?

“Nagyon köszönöm hogy PR kérdéseimre választ kaptam Tőled, illetve útirányt mutattál abban, hogy hogyan lehet egy olyan üzletágban is ilyen tevékenységet végezni, amely iránt sok ember ellenérzéseket táplál. Számomra külön meglepetés volt, hogy a kommunikációs formára is tippeket adtál, amely módszert azonnal használatba vettem a cégem cikkeiben.”

Mező Mónika
Peakshop.hu

“Olyan gyakorlati információhoz jutottam, amit könyvekből vagy más forrásokból így nem tudtam volna megszerezni. Hatékony, gyakorlatias.”

Csikós-Nagy Katalin
EVOLUTION GROUP

“A PR konzultáció során sok hasznos ötletet kaptam a Protopmail e-mail marketing rendszerünk pozícionálásával kapcsolatban, illetve a rendezvényeink sajtó kommunikációs eszköztára is sokat bővült a Zolival történt konzultációt követően.”
Koncz Gábor
Protopmail.hu

“Nehezen tudtam elképzelni, hogy egy két órás konzultáció –ráadásul egy olyan emberrel, aki semmit nem tud rólunk-hatékony és eredményes lehet… A konzultáció hatékonysága és eredménye megdöbbentett…”

Dudás Katalin Mária
Angyalok Konyhája

Ők az egész napos pr konzultációt kérték

Vajon mennyit növelne a céged profitján, ha a marketing mellett végre a pr-ra is hangsúlyt fektetnél?

Sikerült elérnem azt, hogy akikkel dolgozom, azokat inspirálni tudjam. De évek óta keresem azt az élményt, hogy engem is inspiráljon valaki. Neked sikerült!
Dara Péter
változáskezlési coach, c. egyetemi docens (PTE)
http://devise.hu
https://www.facebook.com/dara.peter

Ezért az egy mondatért már megérte leülni!

Csányi Péter
CerAgent Kft.

Új színben látom a vállalkozásunkat.  A nap végére nem csupán egy jól használható rövid- és középtávú PR stratégiát sikerült kidolgozni, de kialakult egy szerethető, letisztult cég arculat is.

Békési Beáta és András
Matek Oázis

A mi szakmánkban különösen azért érdemes ebbe a konzultációba befektetni, mert a zenész szakma nagyon belterjes és még a road is marketing szakember: mindenki jobban tudja, hogy hogyan kéne szervezni, mért nincsenek sokan a koncerten és mért nem működik a zeneipar. Sok olyan szempontot adsz, ami valóságos felüdülés a belterjhez képest.

 Gáncs Andrea
Budapest Bár

Nekem a pr nagyon megfoghatatlan területnek tűnt. Zoli konkréttá, kézzel foghatóvá és érthetővé tette. Persze szükség van szakember segítségére, aki a pr taktikai elemeit stratégiává kovácsolja, a céltól függően, de már korántsem tűnik Mars küldetésnek a pr eszközök használata.

Tamáskovits Anita
Eurojet Hungária Kft.
www.eurojet.hu

A konzultáció előtt már régóta dilemmám volt a saját pozícionálásom, és ezt most sikerült jól kitalálni. Az új pozicionálással jobban tudom a marketinget is irányítani.

ifj. Czinege Károly
Czinege És Fiai Kft

Ők a Start PR Tréninget kérték

A pr egyik legnagyobb haszna, hogy  a médiamegjelenés ismertséget épít.

“Tematikus, pontokba szedett, jól követhető előadások gyakorlatias példákkal.”

Dr. Szabó Szilárd
plasztikai sebész, arcesztétikai specialista
http://dr-szabo.hu    

"… szuper gyakorlatias volt. Mindig a hatékony eredmény céljával magyarázta a média működését. A szükséges elméleti alapok pedig hiteles bázis tudást adtak számomra a jól működő sajtóközlemény elkészítéséhez. Egyébként: helyszín, előadás, tartalom, praktikus, az érték arány 5-ös mind.”

Dr. Németh Gabriella

drnemethlaw.hu

“Ennek a tréningnek bizalmas minősítést kellene adni. Szinte illegális ennyi trükköt átadni. Nagy veszteség lett volna kihagyni. Totálisan mást gondoltam a pr-ről, egy rakás tévhitem volt ezzel kapcsolatban. A legnagyobb nyereség az volt, hogy rájöttem: a PR egyszerű. Így már.”

Szalai Gabriella

http://www.angolnyelvtanitas.hu/

 „Nagyon hasznos, tömör, érthető, pörgős nap volt! KB érték arányban 2x ennyit megért volna...“

Tóth Zoltán

GOLDEN-FOCUS KFT.

„Most itt, rögtön a tréning után azt érzem, hogy minél hamarabb le akarok ülni a gépem elé, és minél több, ma hallott módszert ki a akarok próbálni!“

Hennel Tivadar

Todibusz Kft.

“Nagyon alapos, nagyon tömör, akár 2 napra is lehetne osztani. Olyan eszköztárat vonultat fel, ami kezdővállalkozásként felbecsülhetetlen.”

Arnócz István

Fortuna Support Kft.