Pr Nap: Egy egész nap amikor csak veled és a cégeddel foglalkozunk

Ha egy komplett pr kampányra vagy pr stratégia kidolgozására van szükség, a PR NAP a megoldás
Mi mindenre használható?

PR stratégia alkotása: hogyan építhetsz készpénzt érő hírnevet? Kinek, mit és hogyan kommunikálj, hogy elérd a célod? Mi legyen az üzeneted és hogyan juttasd célba? Mi legyen a pozícionálásod?

Kampánytervezés!

[[ Hogyan lehet elérni, hogy hitelesnek lássanak? Mt kell tenni, hogy a vevők bízzanak bennünk és tovább ajánljanak? Hogyan lehet véleményvezéreket megnyerni magunknak? Hogyan kell a negatív előítéleteket kezelni? Mit kezdjünk a lehúzó kommunikációval? Mit csináljunk pletykakeltés, hitelrontás ellen? ]]

\

Pozícionálás: hogyan különbözz úgy, hogy az érdekes, és mégis hiteles legyen?

v

Szakértői státusz építése: hogyan legyél hiteles és elismert szakértő?

Kerülj a médiába: miről kommunikálj, hogy érdekes legyen? Milyen médiában jelenj meg? Hogyan?

MIT TARTALMAZ A PR NAP?

1# Egy egész napos konzultáció

Nettó 6 óra konzultáció – ebben nem számít bele az az idő, amit az ebéddel töltünk. Ha stratégiát építünk, megfogalmazzuk a kommunikáció pontos céljait, a kommunikáció irányát (hogy mit mondjunk, kinek?), taktikáját (hogyan?) valamint a kulcsüzeneteit. Ha kampányt tervezünk, akkor akár teljes egészében is meg tudunk tervezni szinte mindent.

2# Szakértői támogatás

A konzultációt követően összesen 2 órás telefonos konzultáció a megvalósítással kapcsolatban felmerülő kérdések tisztázására, a kommunikáció finomhangolására.

3# Nyugodt környezet a hatékony munkához

A konzultáció személyesen történik, Budapesten. Nálam találkozunk, mert így hatékony. Így tudom a legoptimálisabban tervezni az időmet, valamint minden feltétel biztosított a hatékony munkához.

4# Az egész napos frissítők és egy fantasztikus ebéd költségeit

Az ebédidő nem számít bele a konzultáció nettó idejébe. Bár részben az ebéd is munkával telik majd, de jóval kötetlenebbnül, ezért ez így korrekt.

Vajon megéri befektetni? Néhány vevői vélemény:

Sikerült elérnem azt, hogy akikkel dolgozom, azokat inspirálni tudjam. De évek óta keresem azt az élményt, hogy engem is inspiráljon valaki. Neked sikerült!
Dara Péter
változáskezlési coach, c. egyetemi docens (PTE)
http://devise.hu
https://www.facebook.com/dara.peter

Olyan gyakorlati információhoz jutottam, amit könyvekből vagy más forrásokból így nem tudtam volna megszerezni. Hatékony, gyakorlatias

Csikós-Nagy Katalin
EVOLUTION GROUP

Új színben látom a vállalkozásunkat.  A nap végére nem csupán egy jól használható rövid- és középtávú PR stratégiát sikerült kidolgozni, de kialakult egy szerethető, letisztult cég arculat is.

Békési Beáta és András
Matek Oázis

A mi szakmánkban különösen azért érdemes ebbe a konzultációba befektetni, mert a zenész szakma nagyon belterjes és még a road is marketing szakember: mindenki jobban tudja, hogy hogyan kéne szervezni, mért nincsenek sokan a koncerten és mért nem működik a zeneipar. Sok olyan szempontot adsz, ami valóságos felüdülés a belterjhez képest.

 Gáncs Andrea
Budapest Bár

Nekem a pr nagyon megfoghatatlan területnek tűnt. Zoli konkréttá, kézzel foghatóvá és érthetővé tette. Persze szükség van szakember segítségére, aki a pr taktikai elemeit stratégiává kovácsolja, a céltól függően, de már korántsem tűnik Mars küldetésnek a pr eszközök használata.

Tamáskovits Anita
Eurojet Hungária Kft.
www.eurojet.hu

A konzultáció előtt már régóta dilemmám volt a saját pozícionálásom, és ezt most sikerült jól kitalálni. Az új pozicionálással jobban tudom a marketinget is irányítani.

ifj. Czinege Károly
Czinege És Fiai Kft

Mire készülj a konzultáció kapcsán?
Mennyibe kerül?

A PR Nap díja 208.000 Ft + 27% áfa (bruttó: 264.160 Ft). Az ár az alábbiakat tartalmazza: összesen 8 óra konzultáció (6 óra személyes konzultáció + 2 óra szakértői támogatás, Skype vagy telefonos konzultáció formájában), valamint az egész napos frissítők és az ebéd árát.

01.
Ha megrendeled a konzultációt kapsz egy kérdőívet. Ennek az a célja, hogy jobban megismerjem a céged, hogy mivel foglalkozol, mit szeretnél elérni, hogy előre fel tudjak készülni a konzultációra és így hatékonyan dolgozhassunk.
02.
Megküldöm a konzultáció díját tartalmazó számlát, melynek kiegyenlítésével véglegesíted a megrendelésed.
03.
Egyeztetjük a PR NAP időpontját.
pr konzultáció

100% elégedettségi garancia!
Ha nem vagy elégedett, visszafizetem a konzultáció díját.

A  PR Nap-ra 100% elégedettségi garanciát vállalok, azaz ha nem vagy elégedett csak szólnod kell és visszafizetem a konzultáció díját. Így gyakorlatilag kockázat nélkül vághatsz bele a pr-be!

Jól jönne a nagyobb ismertség és a hírnév?

Szeretnél egy kis hírverést, hogy többen ismerjenek?  Nagyobb hírnevet, több érdeklődőt szeretnél, de nem tudod milyen pr eszközöket válassz, mi éri meg neked. Hogyan építsd fel a kommunikációt? Mi legyen a stratégiád?

Ezekre mind megkeressük a megoldást az egész napos konzultáción!

Fülöp Zoltán

MIÉRT BÍZZ MEG BENNEM ÉS HALLGASS RÁM

HA KISVÁLLALATI PR-RŐL VAN SZÓ?

Fülöp Zoltán vagyok, kisvállalati pr specialista. Kisvállalkozásoknak segítek hírnevet építeni tanácsadás, megvalósítás és tréningek révén. Ügyfeleim rendszeres szereplői a híreknek, több mint tízezer médiamegjelenés köthető a nevemhez, szinte minden iparágban dolgoztam már.

Jövőre lesz 20 éve, hogy megismerkedtem a pr-el. Kezdetben mint politikusok kommunikációs tanácsadója kezdtem használni, számtalan kampányt terveztem és szerveztem, beszédeket írtam, krízist kezeltem. Nehéz emberekkel dolgoztam. Eközben megtanultam a lényegre tapintani és érdekesen megvilágítani a problémákat.

2009-ben tartottam az első kisvállalati pr tréninget - akkor még Publicitás Tréning néven - és kezdtem a kisvállalati pr-re specializálódni. Azóta több ezer kisvállalat  ismerte meg a pr szemléletmódot a tréningjeimen és konferenciákon tartott előadásaimon.

Tanácsadói tevékenységem mellett az Edutus Főiskolán online pr-t, valamint a Budapesti Metropolitan Egyetemen kisvállalati pr-t oktatok - utóbbit Magyarországon elsőként.

Csak 2016-ban több mint 250 különféle médiumban, több ezerszer jelentek meg kisvállalkozások az általam tanított és alkalmazott módszerekkel. Van köztük helyi és országos média. Tematikus, szakmai médium épp úgy, mint bulvár, nyomtatott lap, rádió és tv.