PR BÉRLET
Szeretnél hírnevet építeni? Szeretnéd megtalálni a számodra legjobb pr stratégiát és meg is valósítani? Esetleg közösen ötletelnél, vagy felturbóznál egy marketing kampányt pr-el?
10 dolog, amire felhasználhatod a a PR BÉRLETET
Kampányt tervezel és szeretnéd javítani a hatékonyságát? – több pr eszköz is kiváló erre
Véleményvezérek befolyásolása – HATÁS-t gyakorlunk…
A PR BÉRLET Neked való,
- ha új terméket, szolgáltatást készülsz bevezetni 2016-ban…
- ha szoktál rendezvényeket, tréningeket tartani…
- ha szakértőként kommunikálsz, vagy szeretnél szakérői imázst építeni…
- ha növekszik a céged…
- ha szeretnél bekerülni a médiába…
- ha egy krízis esetén szeretnél jól kijönni a dologból…
A PR BÉRLET használata nagyon egyszerű!
Hogyan tovább? A megrendelés 4 lépése:
- Válaszd ki melyik bérlet neked való, tedd a kosárba
- A jelentkezésedről egy visszaigazoló e-mail-t fogsz kapni.
- Ezt követően megkapod a KKV PR BÉRLET díjbekérőjét, melynek befizetésével véglegesíted a megrendelésed.
- A megrendelésed véglegesítése után 3 napon belül kereslek telefonon, hogy időpontot egyeztessünk az ajándék konzultációra.
A PR BÉRLET 3 változatban érhető el
BASIC PR BÉRLET
Ha pr-eznél, de nem igazán tudod hogyan kezdj hozzá, ezt a csogamot válaszd. Akkor is, ha néha egy-két ötletet kellene, vagy egy kampányt szeretnél pr-el megtámogatni:
- 4 óra konzultáció, mely felhasználható egyben, vagy részletekben.
- Rendelkezésre állás krízis esetén.
- Ajándék: 2 óra személyes konzultáció
A BASIC PR BÉRLET ára 180 000 Ft + Áfa helyett
144 000 Ft + Áfa.
Kedvezmény: 20%.
Megtakarítás: 46 000 Ft + Áfa!
SMART PR BÉRLET
Ha rendszeresen szeretnél pr-ezni, vagy egy nagy dobásra készülsz, például egy rendezvényre vagy egy nagyobb kampányra, akkor ezt válaszd:
- 8 óra konzultáció, mely felhasználható egyben, vagy részletekben.
- Rendelkezésre állás krízis esetén.
- Ajándék: 4 óra személyes konzultáció
A SMART PR BÉRLET ára 360 000 Ft + Áfa helyett
252 000 Ft + Áfa.
Kedvezmény: 30%.
Megtakarítás: 108 000 Ft + Áfa!
AKTÍV PR BÉRLET
Ha aktív a marketinged, rendszeresen folynak kampányaid, szervezel rendezvényeket, vagy ha úgy általában sok minden történik nálad, ez a legjobb megoldás:
- Havonta 1 óra, össz.: 12 óra konzultáció, felhasználható egyben, vagy részletekben.
- Rendelkezésre állás krízis esetén.
- 8 óra Hírnévépítő Pr Konzultáció
Az AKTÍV PR BÉRLET ára 600 000 Ft + Áfa helyett
360 000 Ft + Áfa.
Kedvezmény: 40%. Megtakarítás: 240 000 Ft + Áfa!
Ezt a részt csak akkor olvasd el, ha bizonytalan vagy:
Először is tudnod kell hogyan született a PR BÉRLET: 2015-ben előfordult, hogy csak 4-6 hétre előre tudtam időpontot adni még a legjobb ügyfeleimnek is, olyan sok konzultációm volt – ha Te is közöttük voltál, akkor ezúton is kérlek, hogy ne hargudj ezért…
Az Ő kérésüket meghallgatva született a PR BÉRLET, mellyel soron kívül tudlak kiszolgálni. Ennek érdekében minden héten elkülönítek időt csak a bérletes ügyfeleknek – és ezért sem érhető el az utcáról ez a szolgáltatás.
És még valami: az eredményes pr legnagyobb titka a rendszeresség. A legsikeresebb cégek rendszeresen pr-eznek – a csődbe ment cégek között viszont nagyon sokat találunk melyek egyáltalán nem. Talán lehet összefüggés. Kezdj el pr-ezni és tapasztald meg a hírnév erejét…
Végül. A PR BÉRLET már csak azért is különleges, mert ez legjobb ajánlatom, ennél kedvezőbb áron nem juthatsz konzultációhoz – már csak ezért sem érdemes halogatni a döntést.
MIÉRT BÍZZ MEG BENNEM ÉS HALLGASS RÁM
HA KISVÁLLALATI PR-RŐL VAN SZÓ?
Fülöp Zoltán vagyok, kisvállalati pr specialista. Kisvállalkozásoknak segítek hírnevet építeni tanácsadás, megvalósítás és tréningek révén. Ügyfeleim rendszeres szereplői a híreknek, több mint tízezer médiamegjelenés köthető a nevemhez, szinte minden iparágban dolgoztam már.
Jövőre lesz 20 éve, hogy megismerkedtem a pr-el. Kezdetben mint politikusok kommunikációs tanácsadója kezdtem használni, számtalan kampányt terveztem és szerveztem, beszédeket írtam, krízist kezeltem. Nehéz emberekkel dolgoztam. Eközben megtanultam a lényegre tapintani és érdekesen megvilágítani a problémákat.
2009-ben tartottam az első kisvállalati pr tréninget - akkor még Publicitás Tréning néven - és kezdtem a kisvállalati pr-re specializálódni. Azóta több ezer kisvállalat ismerte meg a pr szemléletmódot a tréningjeimen és konferenciákon tartott előadásaimon.
Tanácsadói tevékenységem mellett az Edutus Főiskolán online pr-t, valamint a Budapesti Metropolitan Egyetemen kisvállalati pr-t oktatok - utóbbit Magyarországon elsőként.
Csak 2016-ban több mint 250 különféle médiumban, több ezerszer jelentek meg kisvállalkozások az általam tanított és alkalmazott módszerekkel. Van köztük helyi és országos média. Tematikus, szakmai médium épp úgy, mint bulvár, nyomtatott lap, rádió és tv.