HÍRNÉVÉPÍTŐ PR KONZULTÁCIÓ

Ezen a 2 órás konzultáción kiderítjük, hogy a Te céged hogyan tud profitálni a pr-ből.
Érdekel! Hogyan?
Megkeressük a Számodra legígéretesebb pr eszközöket és taktikákat.
l
Elkészítjük a céged pr stratégiájának az alapjait. Pontosan tudni fogod mit, miért és hogyan csinálj.
z
Tippeket, ötleteket kapsz, hogy mi érdekelheti a médiát és hogyan csinálj hírt.
Értékes pr javaslatokat kapsz, melyekkel javíthatod a marketinged hatékonyságát
A Hírnévépítő PR Konzultációnak akkor is hasznát veheted, ha ötleteket szeretnél meríteni egy kampányodhoz, vagy egy krízist szeretnél profin megoldani

Mit mondanak azok, akik már próbálták a konzultációt?
Íme a hiteles véleményük:

A PR konzultáció során sok hasznos ötletet kaptam a Protopmail e-mail marketing rendszerünk pozícionálásával kapcsolatban, illetve a rendezvényeink sajtó kommunikációs eszköztára is sokat bővült a Zolival történt konzultációt követően.
Koncz Gábor
Protopmail.hu

Nehezen tudtam elképzelni, hogy egy két órás konzultáció –ráadásul egy olyan emberrel, aki semmit nem tud rólunk-hatékony és eredményes lehet… A konzultáció hatékonysága és eredménye megdöbbentett…

Dudás Katalin Mária
Angyalok Konyhája

Nagyon köszönöm hogy PR kérdéseimre választ kaptam Tőled, illetve útirányt mutattál abban, hogy hogyan lehet egy olyan üzletágban is ilyen tevékenységet végezni, amely iránt sok ember ellenérzéseket táplál. Számomra külön meglepetés volt, hogy a kommunikációs formára is tippeket adtál, amely módszert azonnal használatba vettem a cégem cikkeiben.

Mező Mónika
Peakshop.hu

Mire készülj a konzultáció kapcsán?
Mennyibe kerül?

Az pr konzultáció időtartama 2 óra, azaz 2 x 60 perc, amit tisztán a Te cégeddel töltünk.
A konzultáció díja 30 00 forint + 27% áfa / óra, azaz összesen 60 000 forint + 27% áfa / 2 óra (bruttó: 76 200 Ft.)

01.
Ha megrendeled a konzultációt kapsz egy kérdőívet. Ennek az a célja, hogy jobban megismerjem a céged, hogy mivel foglalkozol, mit szeretnél elérni, hogy előre fel tudjak készülni a konzultációra és így hatékonyan dolgozhassunk.
02.
Megküldöm a konzultáció díját tartalmazó számlát, melynek kiegyenlítésével véglegesíted a megrendelésed.
03.
Időpontot telefonon vagy e-mailen egyeztetünk. A konzultáció nálam lesz, mert így hatékony. Így tudom a legoptimálisabban tervezni az időmet, valamint minden feltétel biztosított a hatékony munkához.
04.
A konzultáció személyesen történik, Budapesten. Az első alkalommal ragaszkodom a személyes találkozóhoz, mert a pr alapja a bizalom. Ne bízd rám vakon a hírneved, ismerjük meg egymást személyesen.
pr konzultáció

100% elégedettségi garancia!
Ha nem vagy elégedett, visszafizetem a konzultáció díját.

A Hírnévépítő PR Konzultációra 100% elégedettségi garanciát vállalok, azaz ha nem vagy elégedett csak szólnod kell és visszafizetem a konzultáció díját. Így gyakorlatilag kockázat nélkül vághatsz bele a pr-be!

Szeretnél bekerülni a médiába?

De mi érdekelheti a médiát a te iparágadban? Mit mondj, hogy érdekes legyél, de ne bulvárosodj el?  Mit kell csinálni, hogy téged keressenek szakértőként? Hogy tartsd fenn a sajtó érdeklődését?

Ezekre mind választ kapsz a konzultáción!

Fülöp Zoltán

MIÉRT BÍZZ MEG BENNEM ÉS HALLGASS RÁM

HA KISVÁLLALATI PR-RŐL VAN SZÓ?

Fülöp Zoltán vagyok, kisvállalati pr specialista. Kisvállalkozásoknak segítek hírnevet építeni tanácsadás, megvalósítás és tréningek révén. Ügyfeleim rendszeres szereplői a híreknek, több mint tízezer médiamegjelenés köthető a nevemhez, szinte minden iparágban dolgoztam már.

Jövőre lesz 20 éve, hogy megismerkedtem a pr-el. Kezdetben mint politikusok kommunikációs tanácsadója kezdtem használni, számtalan kampányt terveztem és szerveztem, beszédeket írtam, krízist kezeltem. Nehéz emberekkel dolgoztam. Eközben megtanultam a lényegre tapintani és érdekesen megvilágítani a problémákat.

2009-ben tartottam az első kisvállalati pr tréninget - akkor még Publicitás Tréning néven - és kezdtem a kisvállalati pr-re specializálódni. Azóta több ezer kisvállalat  ismerte meg a pr szemléletmódot a tréningjeimen és konferenciákon tartott előadásaimon.

Tanácsadói tevékenységem mellett az Edutus Főiskolán online pr-t, valamint a Budapesti Metropolitan Egyetemen kisvállalati pr-t oktatok - utóbbit Magyarországon elsőként.

Csak 2016-ban több mint 250 különféle médiumban, több ezerszer jelentek meg kisvállalkozások az általam tanított és alkalmazott módszerekkel. Van köztük helyi és országos média. Tematikus, szakmai médium épp úgy, mint bulvár, nyomtatott lap, rádió és tv.