Fülöp Zoltán

MIÉRT BÍZZ MEG BENNEM ÉS HALLGASS RÁM

HA KISVÁLLALATI PR-RŐL VAN SZÓ?

Fülöp Zoltán vagyok, kisvállalati pr specialista. Kisvállalkozásoknak segítek hírnevet építeni tanácsadás, megvalósítás és tréningek révén. Ügyfeleim rendszeres szereplői a híreknek, több mint tízezer médiamegjelenés köthető a nevemhez, szinte minden iparágban dolgoztam már.

Jövőre lesz 20 éve, hogy megismerkedtem a pr-el. Kezdetben mint politikusok kommunikációs tanácsadója kezdtem használni, számtalan kampányt terveztem és szerveztem, beszédeket írtam, krízist kezeltem. Nehéz emberekkel dolgoztam. Eközben megtanultam a lényegre tapintani és érdekesen megvilágítani a problémákat.

2009-ben tartottam az első kisvállalati pr tréninget - akkor még Publicitás Tréning néven - és kezdtem a kisvállalati pr-re specializálódni. Azóta több ezer kisvállalat  ismerte meg a pr szemléletmódot a tréningjeimen és konferenciákon tartott előadásaimon.

Tanácsadói tevékenységem mellett az Edutus Főiskolán online pr-t, valamint a Budapesti Metropolitan Egyetemen kisvállalati pr-t oktatok - utóbbit Magyarországon elsőként.

Csak 2016-ban több mint 250 különféle médiumban, több ezerszer jelentek meg kisvállalkozások az általam tanított és alkalmazott módszerekkel. Van köztük helyi és országos média. Tematikus, szakmai médium épp úgy, mint bulvár, nyomtatott lap, rádió és tv.

Szeretem az új dolgokat

Szeretek elmélyedni egy-egy dologban. 2013-ban Machiavelli éppen akkor 500 éve megjelent Fejedelem című könyvét ültettem át kisvállalatokra. Amikor a Marketing Szuperkonferencián előadást tartottam a témában, reneszánsz jelmezbe öltöztem.
Le is hozta a Kreatív Online:

Fülöp Zoltán Kisvállalati pr
Csemer Boggie és Fülöp Zoltán
Fülöp Zoltán és a Kiscsillag
Fülöp Zoltán Marketing Szuperkonferencia

2014-ben nagyon érdekelt,

… hogy hogyan terjedt el a világban alig 24 óra leforgása alatt Csemer Boggie Parfüm című klippje. Kigyűjtöttem, rendszereztem és elemeztem az első 12 óra megjelenésit a világban és rájöttem, hogy minden a véleményvezérek miatt történt.

A dolog 2015-ben sem hagyott nyugodni,

…ezért elvégeztünk egy kísérletet Dunder Krisztiánnal (Growww Digital), hogy hogyan terjed az információ az interneten és ezzel a hálózatok területére tévedtem…

2016-ban

.. a vállalati küldetés foglalkoztatott: hogyan lehet úgy megfogalmazni, hogy inspiráló legyen. Végeztem egy saját felmérést is, majd mindebből született egy izgalmas előadás Vállalati Holdraszállás Projekt címmel.

Fülöp Zoltán Kisvállalati pr

Pár éve rákaptam a futásra…

… ami mára a szenvedélyemmé vált, minden évben teljesítem a maratont. A legjobb ötleteim is futás közben születnek. Egyébként nem is hinnéd mennyi párhuzam van a hosszútávfutás és a hírnévépítés között.

Mindazt a tudást, amit így szerzek, konferenciákon osztom meg előadásaimban, valamint a kisvállalatok hírnevének építésében kamatoztatom.